Fresh Air Lounge – 10/08/1998

OnlineHost:
OnlineHost: *** You are in “Fresh Air Lounge”. ***
OnlineHost:
RangerBAD: With anyone i know?
Bichonlori: hi tappy
Cedarga: Dragn, me too. Haven’t opened them though
TCastanza: when will last movie air?
B5Dragn1: already I mean
Bichonlori: I am an old married person
Cedarga: ((((Tap))))))
SeanKC6QHM: Heya Happy Tappie!
B5Elric: Hi Tap…. guess we need to put the whips and chains away now
B5CL Tap: hello peoplez :::foofs::: {S tap}
Bichonlori: yes to b5koshy
B5 Lome: eveing Tap
B5CL Drows: Hide the cookies, Tap’s here.
Bichonlori: hi ced
B5CL Drows: {p lol}
B5CL Tap: hiya Lori
Cedarga: Hey, Lori!
SeanKC6QHM: Lori, aren’t we all old, though?
JRiggs3812: welcome Tap
B5CL Tap: Hey Cedarga 🙂
OnlineHost: B5CL Nost has entered the room.
DirtyDragn: Whips and Chains?
B5Elric: A call to arms airs January 3rd
B5CL Tap: Elric????
B5Elric: Hi Nost
B5CL Tap: hiya Lome
Lespresto: {{{{Tap}}}}
Bichonlori: hey ranger bad are you married yet
B5 Lome: evening NOst
B5CL Drows: We saved you a place, B5CL Tap, B5CL Nost.
DirtyDragn: Kinky
TCastanza: bye goodluck all
SeanKC6QHM: Three CL’s, I’m not that bad, am I?
B5CL Tap: Aww Drows were is my cookies??????
B5CL Drows: And Nost? Ok, what’d I do wrong now?
B5CL Tap: hiya JR
B5CL Nost: Hiya Elric!
B5Dragn1: {{{{{{{{{{{{{{TAPPIE}}}}}}}}}}}}}}}}}}}{S drgnkiss
Lespresto: {{{{{NOST}}}}
B5CL Tap: Hey Les how you be?
B5CL Nost: {{{{{{{{{{{{{Cajun}}}}}}}}}}}}}}}} LTNS
Bichonlori: depends on what is old and what you do to get young agaain
B5Dragn1: {{{{{{{{{{{{{NOST}}}}}}}}}}}}}{S drgnkiss
JRiggs3812: welcome Nost
DirtyDragn: {S snpydnce
B5CL Tap: Hey Teah LTNS
B5CL Tap: Sean constantly ::foofs::
OnlineHost: TCastanza has left the room.
CMPLASTIC: :::::::dancing:::::::::
OnlineHost: Jadzia 64 has entered the room.
B5CL Drows: ::hides chocolate beind the plant in the corner::
B5Dragn1: Tappie…..the drivers in your state are CRAZY!!!!!!!!!!
B5CL Drows: Greetings Jadzia 64, have you read the
OnlineHost: J890831 has entered the room.
B5CL Drows: message boards lately?
TygerEyez1: Hey Foofaraw.
CMPLASTIC: Hi Tap!
CajunDancr: hey, NOST!!! nice to see you in the new duds… 🙂
Bichonlori: when you marry he should be your best guy friend or girl friend
B5Dragn1: {S foof
CMPLASTIC: Hi Nost! Neighbor!
B5CL Tap: :stomps foot:: DROWS! {S thunder
Bichonlori: hey nost
B5CL Tap: Hiya Tyger 😉
B5CL Nost: {{{{{{{{{Dragn Les Tap JR CMP Jadz Angel Lome Drows All}}}}}}}}}}]
Bichonlori: wow 3 b5cl
B5Elric: Aw, just because the nickname for Taps state is “State of insanity”
B5Dragn1: {{{{{{{{{J8}}}}}}}}}}}}{S drgnkiss
Bichonlori: we are honored
B5CL Nost: Cajun it is good to see ya gal!!!
DirtyDragn: What does the CL stand for?
B5CL Nost: Hiya {{{{Lori}}}}}
B5CL Tap: Elric I am more normal than most ::foofsdahair::
OnlineHost: God0r has entered the room.
CMPLASTIC: Well folks, 4:30 comes really early for me….I’m outta here
B5CL Tap: Community Leader..Dirty
Bichonlori: yes nost i got married
B5CL Drows: DirtyDragn, Community Leader, or Host for short.
AngelMpath: bac, Duky says Hi
B5CL Tap: Hey CMP bye and hi
Lespresto: Tap: Fine going home this weekend for a wedding. Another bites the
dust! How are you?
DirtyDragn: Thanks
B5Dragn1: Niters CMP
CajunDancr: CL? They stand for almost anything…. 🙂
B5Elric: not hard to be more normal in your state……
B5CL Drows: Cajun, {p tongue}
DirtyDragn: LOL cajun
OnlineHost: God0r has left the room.
B5CL Tap: I am living..I think Les 😉
Bichonlori: cajun is a former cl
OnlineHost: CMPLASTIC has left the room.
TygerEyez1: {S Fudge}….I’ll have to send it later.
Bichonlori: hi tyger
CajunDancr: I was the First One… 🙂
DirtyDragn: I think….therefore I am….i think
OnlineHost: Jadzia 64 has left the room.
B5CL Nost: Now Tap i thought it stood for Cajuns Lackies. ROFL
B5CL Tap: No we don’t Cajun..::locks and loads ppg ::{S ppg
B5CL Drows: Hiya God0r, the Iced Jhala is on the bar.
Bichonlori: hi amgel
Lespresto: Tap: You think?
CajunDancr: LOL, Nost
SeanKC6QHM: Lori, Cajun is the CL Goddess
B5Dragn1: Cajun needs to be a CURRENT CL……..
OnlineHost: J890831 has left the room.
Bichonlori: wow, this is a good party
JRiggs3812: ROTFL Nost
Bichonlori: yes that is for sure for her
B5CL Tap: well one never knows, Les..this is like virtual..and then there is
like reality ::foofs::
TygerEyez1: {{{{{{{{{Nost}}}}}}}} didn’t see you {S bootscot} in
AngelMpath: Nost, lol
Bichonlori: yes put her back to cl drows
B5CL Drows: Nost, hey, that was supposed to be a secret. LOL
B5CL Nost: {{{{{{{{{Tyger}}}}}}}}} girl after my own heart there. hehe
B5CL Drows: Lori, that’s above my pay grade.
B5Elric: Reality? what’s that Tap?
B5CL Nost: LOL Drows.
Bichonlori: oh
B5CL Nost: Drowsy are we interrupting your chat dear?
OnlineHost: JRiggs3812 has left the room.
B5CL Tap: ah well Elric…turn around from your computer monitor,, and what
do you see?
B5Dragn1: Reality…..when you can’t get onliine…….
DirtyDragn: better hide your heart Nost, Tyger may really try and take it
CajunDancr: Reality is a crutch for those who can’t handle fantasy…
Bichonlori: but if you are from a year ago then cajun was in charged
B5Elric: um….. a wall
B5CL Drows: Nost, not at all, you’re always welcome, you know taht.
Bichonlori: we should have cajun for president
DirtyDragn: Tygers like meat
B5CL Nost: Thanks Dear.
B5CL Tap: THAT is reality , Elric 😉 in virtual we have no walls 🙂
B5CL Drows: Lori, I’d vote for that. LOL
TygerEyez1: Quiet, DDragn. Don’t give up all of my secrets.
CajunDancr: GAK!! So MY Sex Life could become the next National Obsession???
No Way.
DirtyDragn: ok
B5Dragn1: Meat?? Did someone say food??? ::::::sniffs::::::::
B5Elric: I think someone put a stop payment on my reality check
Bichonlori: I watched the espn 2 thing on clinton
B5CL Tap: @@@@@@@@@::takes out the cinnamon rolls:::Ack they are HOT!
B5CL Nost: Cajun !! Oh i hope not. One is enough already!
B5Dragn1: ROFL Elric
CajunDancr: exactly, Nost
OnlineHost: W8N 4 Y2K has entered the room.
Cedarga: Dragn, I’m afraid to open the door to the herdbeast room… there
Cedarga: are a lot of them piling up in there…
B5 Lome: carefully takes one of Taps rolls
B5CL Drows: Cajun, NGSI.
DirtyDragn: Come to think of it, Tygers are meat. Aren’t they?
Bichonlori: yuck the y2k is scarey
B5Dragn1: Rools!!!!!!……:::::;takes one:::::::: Thanks Tappie……
B5CL Drows: Well, everyone, I’ll leave you all in the very capable hands of
B5CL Tap,
B5CL Drows: treat her at least as nicely as you would me. >:-)
B5CL Nost: {{{{{{{{Ced}}}}}}}}} how’d I miss you?
B5CL Drows: I’ll be right back.
Bichonlori: yeah i like that cajun fcl
SeanKC6QHM: Drows, you sure about that, mate?
B5Dragn1: Niters Drows….{S drgnkiss
B5CL Tap: :::::dusts off hands :::{S muhahaha
B5CL Tap: bye Drows *kotc
OnlineHost: Sisamen has entered the room.
OnlineHost: B5CL Drows has left the room.
Bichonlori: sean are you near hull
Cedarga: ((((((((nost)))))))) Um, I was quiet and you thought it was an
imposter?
OnlineHost: Sisamen has left the room.
B5CL Nost: Niters {{{{Drowsy}}}}}
B5CL Tap: Welcoem Sisa to the FreshAir
RangerBAD: Whoooo…losts of hosts…heh heh
OnlineHost: Sisamen has entered the room.
Bichonlori: wow he left
B5CL Nost: LOL Ced.
Sisamen: Hey Folks
TygerEyez1: DDragn…you keep your distance.
B5CL Tap: Cedarga why are you quiet, sore ..fingers?
B5Elric: brb…. going to go change back into my normal clothes…
DirtyDragn: ::::Licks lips::::
B5CL Nost: Hiya BAD, don’t be. 🙂
Cedarga: Six hundred IMs
OnlineHost: B5Elric has left the room.
SeanKC6QHM: Tyger, or else you’ll say the Limerick?
OnlineHost: Drowsbane has entered the room.
B5Dragn1: LOL Elric
Bichonlori: hi drowsy
SeanKC6QHM: Heya Drows!
TygerEyez1: LOL, Sean. I just might.
Cedarga: Guess people are still finding out I am back…
CajunDancr: Limerick??? Did someone say…. “Limerick”??
B5CL Nost: WB Drows.
B5CL Tap: Welcoem Drowsbane to the FreshAir{S air
B5Dragn1: Guess whos back???…..LOL Drows
Cedarga: ((((((((Drowsy))))))))
SeanKC6QHM: CD, oh no!
OnlineHost: Sisamen has left the room.
CajunDancr: don’t worry Sean….
B5CL Nost: Just couldn’t stay away huh?
Drowsbane: Well, with Cajun, Nost and Tap in the room, I had to come in for a
few minutes.
Lespresto: {{{{{Drows}}}}}
B5CL Nost: Tap he likes us!!
B5CL Tap: of course Drows ::foofs::
DirtyDragn: There once was a lady from Wheeling
Bichonlori: yippie caya drowsy
B5Dragn1: ROFL Drows…….usually we have to drag you here when you’re not
in your other guise…….
B5CL Tap: Nost, he likes ALL females, of the feminine persuasion ::dazzling
smile::
Drowsbane: “once there was a president named Bill, who kept the cigars by the
still…”
W8N 4 Y2K: lol
B5Dragn1: LOL.
B5CL Nost: Yeppers Tap i noticed that. hehe
TygerEyez1: not even going to touch that one.
SeanKC6QHM: Drows, not… that!!!!
B5CL Nost: Me either Tyger. {S bootscot
B5Dragn1: Good thinking Tyger
CajunDancr: and That, Tyger…is what Clinton shoulda said.
B5CL Tap: ::gives 10 foot pole to Tyger:::
SeanKC6QHM: Tyger, not even with a caber
Drowsbane: You all said something about a lymeric, just trying to help out.
B5CL Nost: ROFL Caj.
SeanKC6QHM: CD, not touched, smoked
B5Dragn1: How are ya Sean????
OnlineHost: B5 Merlen has entered the room.
B5CL Tap: Welcome B5Merlen to the FreshAir
B5CL Nost: Hiya Merlen.
Cedarga: Cajun is reciting?
SeanKC6QHM: Teah, like a hamster running in a wheel
Lespresto: Hi Merlen
B5 Merlen: Ah, that’s much better…. can’t stand the smell of mothballs
B5Dragn1: Greetings Mi’Lord……
Cedarga: ((((((merlen))))))
SeanKC6QHM: WB Merlen {S Wizards}
OnlineHost: RangerBAD has left the room.
CajunDancr: Ced…not a chance….not in this room, anyway….my stuff is
Non-TOS Compliant.
B5CL Nost: Well Peeps as of now i have NO kitchen.
B5 Merlen: Greetings odd friends
Cedarga: LOL
B5Dragn1: Nost….what happened????????
Bichonlori: i have a stupid question why do they bug poor Mr. Clinton the
word is he is going to be a
Bichonlori: new daddy
B5CL Tap: eating out Nost?
B5CL Nost: Dragn we tore it out today to the walls.
B5CL Nost: Tap for at least the next 4 weeks. 🙂
B5CL Tap: How long before you get the new one, Nost?
B5Dragn1: Ahhhhhh redecorating……LOVE to do that……
Drowsbane: “Once there was a president name Bill, who kept the cigars by the
still,
Drowsbane: he met a girl name Monica, now all he can play with is his
harmonica.
Drowsbane: Doesn’t pay to be named Bill.”
B5 Merlen: ah, so it’s a voluntary loss of Kitchen
SeanKC6QHM: Nost, thought you tried to make Texas style chili
B5CL Tap: wow.4 weeks?? why so long?
CajunDancr: brb
B5CL Nost: Dragn it is scary.
Bichonlori: yes but if you are then you are going to give the new daddy
TygerEyez1: :::trying desperately not to laugh out loud:::
B5Dragn1: But so much fun Nost…….really…relax and go with the flow
B5CL Nost: Tap because my son is the cabinet maker and he has to work, doing
mine in spare time.
Drowsbane: Tyger, you like?
DirtyDragn: ::::lurking::::
B5CL Tap: why didn’t he make them Nost, and then tear out the kitchen?
DirtyDragn: dragons do that when they’re stalking prey
SeanKC6QHM: Nost, do you have to pay him?
TygerEyez1: I’m too busy not trying to laugh to answer.
Bichonlori: so okay is there anything new on the boards
Drowsbane: Tyger, not bad for off the cuff, huh?
B5Dragn1: Drows…..good Limerick….not quite….ummmmm..dirty enough though
B5CL Nost: Tap he did but we have to redo the walls too. Old house. the
cabinets are ready.
SeanKC6QHM: Teah, you want dirty?
B5CL Nost: Sean i raised him, that is payment enough.
B5CL Tap: They have a retraction in the Crusades board today, Lori
TygerEyez1: ::nods:: not bad at all.
Drowsbane: Dragn, chock full of double entendre’s though. ROFL
Lespresto: Night Everyone!
B5CL Tap: the one that Aint’ it Cool news printed
B5CL Nost: Niters Les!
W8N 4 Y2K: there’s a Crusades board?
B5CL Tap: nighters Les
B5Dragn1: DDragon….plenty of herdbeasts..right outside the door..Tappie
keeps them for us…..
SeanKC6QHM: Later Les me boy
DirtyDragn: Nite Les
B5CL Tap: yep..W8..want the link?
B5 Lome: later all
W8N 4 Y2K: yeah, thanks
B5Dragn1: Yes drows…..you are da man
OnlineHost: B5 Lome has left the room.
B5Dragn1: Niters Lome
B5CL Nost: Niters {{{Lome}}}
DirtyDragn: ah yes, but what about the thrill of the hunt?
Drowsbane: I’m keeping that one. It’s pretty good.
DirtyDragn: We don’t want to be fed
TygerEyez1: Reminds me of a song I found of one of my zip disks….full of
misdirection and innuendo.
CajunDancr: bak
B5Dragn1: Why hunt when you can eat good easy??
SeanKC6QHM: Tyger, :-)-)
B5CL Nost: WB Caj,
OnlineHost: RAS 74656 has entered the room.
B5 Merlen: for the thrill, of course, Teah
OnlineHost: Lespresto has left the room.
RAS 74656: hi people!!!
DirtyDragn: of course
B5CL Tap: its in your email W8N
B5Dragn1: Especially when The CL’s are nice enough to feed us?
B5CL Nost: Hi Ras.
Bichonlori: dont the pic board get updated
TygerEyez1: funniest song I ever heard.
Bichonlori: yes feed us
SeanKC6QHM: Tyger, got a pub song for you, then
W8N 4 Y2K: thanks, just heard it arrive Tap
DirtyDragn: My cousin Ramoth loves to hunt
B5Dragn1: LOL Merlin…get all the thrills I wnat elsewhere. ::::::wiggles
eyebrows::::::
B5CL Nost: Tyger the funniest song i ever heard is TOSable. LOL
B5CL Tap: good W8 ::grins::
TygerEyez1: so is this one! ROFL.
B5 Merlen: Shhhhh…. you promised not to tell 😉
SeanKC6QHM: Nost, aren’t they the best, though?
RAS 74656: 🙂 So, whats going on?
B5Dragn1: Nost you must have heard the same song I did….
Cedarga: ((((((((((Room))))))))) Gotta get to sleep. Don’t have ALL the fun
without me!
OnlineHost: Cedarga has left the room.
B5CL Nost: Sean just the title cracks me up.
B5CL Tap: niters Cedarga
SeanKC6QHM: LAter Ceddy!
CajunDancr: g’night, {{{{{{Ced}}}}}}
B5CL Nost: LOL Dragn
Bichonlori: nite ced
DirtyDragn: {S snpydnce} Nite Cedarga
B5Dragn1: Sorry Merlen……….::::::;giggle::::::::
B5CL Nost: Niters {{{{{{Ced}}}}
B5Dragn1: Tailswishin time
B5CL Nost: And I one ZZ {S lagrange
OnlineHost: RAS 74656 has left the room.
SeanKC6QHM: Ack! Not that Teah!!!
B5Dragn1: Yup Nost….that’s a good one
B5CL Tap: ::ducks the swish:::::::
TygerEyez1: MLewzader: Tell everybody I say hello. 🙂
B5CL Tap: :::sips Minbari tea::::
B5CL Nost: Dragn with the new computer i got room for everything!
SeanKC6QHM: Tap, need some scones?
B5Dragn1: Why Not Sean? I have been gone all week…you guys need a good
tailswishin
B5CL Tap: sure Sean
SeanKC6QHM: Hey ML!
B5CL Nost: Tyger tell him {{{{{ML}}}}
DirtyDragn: ::::Swishes Tail::::
OnlineHost: Bichonlori has left the room.
B5Dragn1: Well….send it on to me please Nost……….
SeanKC6QHM: Teah, O.K, :::Puts on armor and helmet::: This is going to hurt
Drowsbane: I can’t stay too long, I still have to wash the dishes.
B5Dragn1: LOL Drows……..
SeanKC6QHM: Drows, you slave children into that
OnlineHost: SeanKC6QHM has left the room.
B5CL Nost: Dragn i got 12.1 gig of hd now. 🙂
DirtyDragn: oops, too hard, didn’t mean to knock Lori out of the room
Drowsbane: Hmmm, I need to make a Hillary one too.
B5Dragn1: {S snpydnce}………:::::Swishes tail::::::::::::
B5CL Tap: did Sean leave or just duck?
B5 Merlen: I think you took Sean out too, DDragn
B5Dragn1: Way to go NOST!!!!!!!!!!!!!!!
DirtyDragn: ::::Swishing happy tail::::
B5CL Nost: Drows I can’t wash dishes, got no sink. ROFL
OnlineHost: SeanKC6QHM has entered the room.
B5CL Tap: Drows you wash..don’t dry?
B5CL Tap: Sean were you hiding?
B5CL Nost: WB Sean
Drowsbane: Tap, dat’s what the dish rack is for.
B5 Merlen: WB Sean…. get knocked out of the room by a swishing tail?
B5Dragn1: Sorry Sean…me and DDragon got you uh?
OnlineHost: SeanKC6QHM has left the room.
OnlineHost: SeanKC6QHM has entered the room.
DirtyDragn: Sorry Sean
B5CL Nost: Sean is phasing.
B5Dragn1: Opps….there he goes again
B5CL Tap: really Drows? my Mom didn’t believe it!
SeanKC6QHM: Bugger, hit the wrong blinking button
B5CL Tap: ::::finds dish cloth:::::::
B5 Merlen: your buttons blink?
DirtyDragn: your buttons blink/
DirtyDragn: ?
TygerEyez1: Dang it, Sean….be still.
B5 Merlen: DMTA DDragon
B5Dragn1: LOL Sean………
SeanKC6QHM: Merlen, and my nose glows read, after a few pint
Drowsbane: Sean, you missed my Clinton limeric?
DirtyDragn: agreed merlen
B5CL Nost: I have nothing in my kitchen but a stove. 🙂
B5Dragn1: Well……got a TON of dirty clothes to wash from the trip….see
ya’ll tomorrow…
SeanKC6QHM: Drows, the one about the stoogie?
SeanKC6QHM: Nost, you need more than that?
Drowsbane: Sean, and the still?
B5CL Nost: Niters {{{{{Dragn}}}}}}
TygerEyez1: Later Dragn-Mom.
B5Dragn1: {{{{{{{room hug}}}}}}}}}}{S drgnkiss} to all
B5 Merlen: Tomorrow it is, Teah….. good night.
B5CL Tap: bye Dragn::waves::
SeanKC6QHM: Drows, probably not
CajunDancr: that’s why I prefer Laundry to dishes….at least the Laundry
pretty much
DirtyDragn: Niters Dragn
CajunDancr: does itself. 🙂 (I don’t HAVE dishwasher.)
B5CL Nost: Sean i have absolutely nothing. Not even a table. LOL
OnlineHost: B5Dragn1 has left the room.
Drowsbane: Cajun, niether do I, but there are some perks involved with doing
dishes. >:-)
B5CL Nost: Cajun my dishwasher is in the living room. ROFL
OnlineHost: STARCMD464 has entered the room.
B5CL Tap: like what Drows/
DirtyDragn: Niters all, time for this dragon to drag on into bed
SeanKC6QHM: Nost, again, you need more than that?
CajunDancr: perks, shmerks….when you live alone…it’s just work.
B5CL Tap: red hands from the dish water?
Drowsbane: Tap, you suspending TOS so I can answer that one?
STARCMD464: What a bunch of snerts in the Cafe
OnlineHost: Kevin39275 has entered the room.
B5CL Tap: email me Drows
OnlineHost: Kevin39275 has left the room.
B5CL Tap: ::foofs::
STARCMD464: so whats up besides hot air balloons
B5CL Nost: Sean since i am eating out no i dont.
OnlineHost: DirtyDragn has left the room.
OnlineHost: FrancesCT has entered the room.
SeanKC6QHM: son
B5CL Tap: I dunno STAR…I hear Ain’t it Cool News printed a retraction about
Crusades.
SeanKC6QHM: Hey Frances
B5CL Nost: And to think i just logged on to read mail. LOL
B5CL Tap: lucky you NOST 🙂
FrancesCT: Hello, Sean
TygerEyez1: hehehehe
B5CL Nost: Oh they did Tap?
B5CL Tap: yeppers Nost…
B5CL Nost: I sent the article to PigDog13. 🙂
B5CL Tap: they corrected 5 of their points at least.
B5 Merlen: They said that the rumor about a delay for the airing of Crusades
is not true
TygerEyez1: brb…..going to get some Oreos.
B5CL Tap: ooooooo sent to the Kosh ..
SeanKC6QHM: Tyger, bring enough for all of us children
B5CL Nost: He did not seem amused Tap. 😀
SeanKC6QHM: And Milk too!
B5CL Tap: of course not…silly for them to say stuff like that.
B5 Merlen: I guess that means we still have a start date of Jan. 6th for
crusade
B5CL Nost: Merlen so far yep.
B5CL Tap: Rumor mongers abound lately.
B5CL Nost: Yep.
B5 Merlen: still… three months to go…. a lot can happen in three months
B5CL Tap: I got the read out let me find it.
B5CL Nost: Tap i will send you his reply. 🙂
TygerEyez1: bak….with Oreos Double Stuff.
STARCMD464: Tyger nice but I got a pizza
B5CL Nost: tyger i just eat the chocolate cookies and throw the rest away.
OnlineHost: StarTrekCC has entered the room.
TygerEyez1: yummy…I like the middle part.
SeanKC6QHM: Nost, I eat the filling
OnlineHost: B5Delenn1 has entered the room.
Drowsbane: Tyger, NGSI, once again.
StarTrekCC: Sean!!!!!!!!!!!!!!!!!!
B5CL Nost: Not me too gooey
SeanKC6QHM: Heya Delenn
B5CL Nost: {{{{{{{
B5 Merlen: I guess that means double stuff are wasted money for you, Nost
StarTrekCC: {{{{{{{{{{{Tygerrrrr}}}}}}}}}}}}}
SeanKC6QHM: CC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
B5CL Nost: {{{{{{Delenn}}}}}}
TygerEyez1: Quiet, Drows.
SeanKC6QHM: LOL Merlen
B5Delenn1: I made it !!!!!!!!!!!!
StarTrekCC: {{{{{{{{{{{{{{NOSTtie}}}}}}}}}}}}}}
CajunDancr: hello there, STCC
TygerEyez1: {{{{{{{{{{{CC}}}}}}}}}}}}
StarTrekCC: {{{{{{{{{{{{{{{{{Delenn}}}}}}}}}}}}}}}}
B5CL Nost: {{{{{STCC}}}}}}
STARCMD464: I need a beer
B5Delenn1: {{{{NOst}}}}}}
Drowsbane: Tyger, dear, you know it’s impossible for me to be quiet.
StarTrekCC: {{{{{{{{{{{{{{{{Cajun}}}}}}}}}}}}} ::Gives Cajun some Cajun
Creole::
B5Delenn1: you forgot again
TygerEyez1: 😉
StarTrekCC: Drows!!!!!
B5CL Nost: Delenn shoot me now, I forgot again!
B5Delenn1: {{{{{STCC}}}}
CajunDancr: nice touch as usual, STCC
StarTrekCC: {{{{{{{{{{{{S tap}}}}}}}}}}} Tappie!!!!
B5CL Tap: sent it out in email Nost
B5Delenn1: ::::bang..bang:::::
StarTrekCC: Hi W8N!!!!
B5CL Tap: Hiya CC 🙂
STARCMD464: STCC whats up there bud
StarTrekCC: Drows!!!!!!!!!
B5CL Nost: OKee Tap.
StarTrekCC: Fran!!!!!
Drowsbane: STCC, hello.
StarTrekCC: {{{{{{{{{{{{Angel}}}}}}}}
STARCMD464: Hello Cajun – it been too long
FrancesCT: Hi, CC
StarTrekCC: STAR!!!!!!!!!!!!
Drowsbane: STCC, I got a limeric for you. I’ll send in an IM.
B5CL Nost: Delenn the remodling has me frazzled.
B5CL Tap: ::bows to Delenn:: passes Minbari tea::
StarTrekCC: Merlen!!!!!!!!!
CajunDancr: FAR too long, STAR
SeanKC6QHM: Drows, that bad?
B5 Merlen: Hi STCC
AngelMpath: [{{{{{{{{{{ !!!wbSTCC!!! }}}}}}}}}}}]
B5Delenn1: thank you Tap
STARCMD464: so how have you been
B5CL Tap: Been is a state of being…er mind..er reality
STARCMD464: screen freeze
B5CL Tap: ::::finds blow torch::::
B5CL Tap: I got that wav some where
CajunDancr: STAR…been SO busy I can’t stand it… spent the whole summer on
home
CajunDancr: repairs…and almost NONE of it online.
STARCMD464: Tap that might not work
SeanKC6QHM: Tap, you wouldn’t use that on me, would you?
STARCMD464: that sucks
TygerEyez1: she might not, but I certainly would, Sean.
B5CL Tap: STAR its very good at thawing out the screen 🙂
B5CL Tap: I think I am going to take it to Clarke’s Law the fourth B5 novel
::gags::
SeanKC6QHM: Tyger, you’d use dry Ice down my pants
STARCMD464: Im a mile up remember
B5CL Tap: Ah Sean only if you need defrosting :;grins::
Drowsbane: Well, I’m off to domestic God things. I’ll try to drop by later,
all, have a good evening.
SeanKC6QHM: Tap, well, I’m sometimes called “The Iceman”
B5 Merlen: Ah, so I take it you didn’t like that book,TAP
B5CL Tap: bye Drows:::waves::
B5CL Nost: Niters {{{{Drows}}}}}
CajunDancr: STAR…it doesn’t ALL suck…I have a new deck and a new Bathroom
now
OnlineHost: Drowsbane has left the room.
B5CL Tap: DomesticGod?
CajunDancr: bye, Drows…. don’t work TOO hard.
SeanKC6QHM: Later Drows my man, don’t take any wooden duckets
CajunDancr: {{{{{{Drows}}}}}}
B5CL Nost: Dishes Tap. LOL
OnlineHost: Kire545 has entered the room.
B5CL Tap: Ack! Nost
SeanKC6QHM: CD, wouldn’t he have to work first?
B5CL Tap: Welcome Kire to the Eclipe Cafe
STARCMD464: if you like it – it cant be to bad then
Kire545: hello
B5CL Nost: Tap I think this is FAL. LOL
StarTrekCC: Tappie, you need that macro fixed.
B5 Merlen: I think so too, Nost
FrancesCT: hello Kire
B5CL Tap: what Macro?????
OnlineHost: AZZclone has entered the room.
CajunDancr: Sean…. {S thwap}
StarTrekCC: ::Doesn’t Certify Tappie Macro Free..::
B5CL Nost: {{{{{{{{{{{ZZ}}}}}}}}}}}}}}{S tush
B5CL Tap: ::::::looks around for macros on the floor::::::
B5 Merlen: B5CL Tap: Welcome Kire to the Eclipe Cafe
B5 Merlen: that macro
B5CL Tap: Hiya AZZ welcome aboard Babylon5 …
Kire545: hello merlen
B5CL Nost: Merlen Tappy does not macro.
AZZclone: {S nost
B5CL Tap: Merlen..I type 120 wpm
B5 Merlen: ah….
B5CL Tap: I don’t do macros.
AZZclone: Tap, Thank you
StarTrekCC: Tap, then must be a brain freeze..
AngelMpath: Merlen, Tappie works from scratch
B5 Merlen: well then, fine….
B5CL Nost: How is ZZ tonight?
OnlineHost: LEPerky has entered the room.
SeanKC6QHM: Tap, I’d wonder how fast you’d type while on speed
B5CL Tap: I am reading the fourth novel, and so far I can’t believe the thing
made it to print!
B5CL Nost: {{{{{{{{{Perky}}}}}}}}}}}}
W8N 4 Y2K: impresiive, are you using that new voice interpreter that AOL is
always sending
W8N 4 Y2K: to us to buy
B5CL Tap: scarey thought ha Sean
AZZclone: waitin to be called for work, but very well thank you, and you?
StarTrekCC: ::Wonders Tappie works from scratch…Gives Tappie a pizza to
work on from scratch::
B5CL Nost: Tap that bad huh?
SeanKC6QHM: Tap, worse than anything I’ve written?
StarTrekCC: {{{{{{{{{{{{{{Perky!!!!}}}}}}}}}}
LEPerky: {{{{{{{{{{NOST}}}}}}}}}}}}}
CajunDancr: well folkses….I got more stuff to do before I call it a
night… bye for now!
FrancesCT: I only read one of the B5 novels.
B5CL Tap: Oh Nost…:its awful!
CajunDancr: {S life}
TygerEyez1: {{{{{{{{{{{Perky}}}}}}}}}}}
LEPerky: {{{{{{{{{STCC}}}}}}}}}}
B5CL Tap: I have read better fan fiction.
SeanKC6QHM: Later CD
B5CL Tap: bye Cajun
B5CL Nost: ZZ we tore out the kitchen today. I now eat ouyt!! hehehe
B5 Merlen: Me too Frances…. “Dark Genesis”
LEPerky: ohmygod… {{{{{{{{{{{{{{Cajun}}}}}}}}}}
W8N 4 Y2K: you should read the last novel and the one with Icaraus
SeanKC6QHM: Tap, then it’s almost as bad as my stuff then
AZZclone: OH< JOY!
B5CL Nost: Cajun don’t be a stranger!~!! {{{{{{Caj}}}}}}
FrancesCT: To Dream in the city of Sorrows
OnlineHost: CajunDancr has left the room.
B5CL Tap: #1 had a few good moments..I liked 2 and 3 ..
LEPerky: drat!
AZZclone: but at what cost?
B5 Merlen: Drat?
StarTrekCC: SnerTyger, so, your day was good?
B5CL Tap: but 4 good grief..its cannon fodder!
LEPerky: {{{{{{{Merlen}}}}}}}
B5CL Nost: ZZ my son is a carpenter. 🙂
W8N 4 Y2K: the worse was the one with the 5 mile green thing, which altered
people’s minds
B5CL Tap: Sean you write rings around this Mortimore guy.
OnlineHost: Kire545 has left the room.
LEPerky: Nost.. so your tear out job is ahead of mine, eh?
LEPerky: LOL
TygerEyez1: yes, SnertTrek
B5CL Tap: what one was that , W8?
AZZclone: no, I mean the cost of eatin out?
B5 Merlen: :::::::::throws Book 4 in air:::::::: PULL {S 22clicks
B5CL Nost: Perky I have a bare room that was a kitchen. 🙂
SeanKC6QHM: Tap, forewards or backwards?
LEPerky: {{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{S tigger}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}
FrancesCT: But, of course, it’s light reading after “The Name of the Rose.”
StarTrekCC: SnerTyger, that is great:-)
B5CL Nost: ZZ that is Bobby’s problem. LOL
AZZclone: Tap, ok, now you know me, who are you?
B5CL Tap: ah ..Sean backwards your better than this guy!
AZZclone: LOL
StarTrekCC: ::Gives Tap a bowl of NOST brand cereals::
AZZclone: as it should be Nost
LEPerky: dang.. fogot the zip drive… sheesh!
W8N 4 Y2K: is Book 4, Clark’s Law?
B5CL Tap: who am I????:::ponders:: I am the tap {S tap
B5CL Tap: yes W8
SeanKC6QHM: Tap, ah, I’m triping over my own feet then, 🙂
B5CL Tap: thanks CC
W8N 4 Y2K: okay, wasn’t sure
OnlineHost: Kryten61 has entered the room.
B5CL Tap: Sean you could write better in your sleep!
FrancesCT: Triping, Sean? Ooh.
StarTrekCC: ::Gives Tap a TAP of Water Bottle Lime Flavored::
B5CL Tap: WElcome Kryten to the Fresh Air
SeanKC6QHM: Hey Kryten {S Smeghead}
Kryten61: Good evening!
B5CL Nost: ZZ you should see the cabinets my son made, they are wonderful!
SeanKC6QHM: Tap, cool, that’s when I do my best work
LEPerky: {{{{Tappie}}}}
AZZclone: oH?
B5CL Tap: Oh good Sean 🙂
B5CL Tap: HIya LEP
TygerEyez1: {{{{{{{{{{{{Kryten}}}}}}}}}} {S tiggkiss
AZZclone: send me a pic
Kryten61: {{{{Tyger}}}}
B5CL Nost: Yes he makes custom cabinets.
B5CL Tap: Azz want a pic of cabinets?
B5CL Nost: Will do when it is done.
AZZclone: {{{{{{{{{{{{{{Perky}}}}}}}}}}}}}}}
Kryten61: {{{{Delenn}}}}
StarTrekCC: ::Sees Seans Dream….Seans Dreams:<Classifed>::
FrancesCT: That sounds nice, Nost. 🙂
B5CL Tap: :::thinks she missed something here:::
LEPerky: Nost.. when, if, we redo the kitchen.. I may need your crew!
AZZclone: yes
B5CL Nost: Hey ZZ i got my new computer ordered too.
B5CL Nost: Perky no problem. LOL
SeanKC6QHM: CC, no, I don’t, actually
Kryten61: {S redalert
LEPerky: AZZ? do I know you under a different name?
B5CL Tap: Hey Nost my zippy drive died, and I am getting a new one, free 😉
AZZclone: OH, great
B5CL Nost: Cool Tap, what happened?
B5Delenn1: {{{Kryten}}}
B5CL Tap: it was ::ominous music:: defective!
StarTrekCC: Sean you don’t dream, that great, I guess…
LEPerky: Nost.. of course feeding them and housing them might be a problem..
::giggle::
AZZclone: well Perky, it used to be ZZclone until I changed accounts
SeanKC6QHM: Tap, who’d you kill for that?
B5CL Nost: Perky he eats well. 🙂
LEPerky: Ah!
SeanKC6QHM: CC, yep, I’m THAT boring
B5CL Tap: Sean its called “extended warranty”
SeanKC6QHM: Tap, :-)-)
AZZclone: that is if ya remember back that far
LEPerky: Oh oh….. rethinks hiring Nost’s crew…
B5CL Nost: Tap that is great. Mine seems to be doing ok.
LEPerky: ZZcone, er AZZ…. kinda….
AZZclone: it has been a very long time
B5CL Tap: ZZ clone..yeah I do!
AZZclone: I think somewhere around Season 1
AZZclone: lol
LEPerky: It has…. gad, that long ago?
OnlineHost: B5Delenn1 has left the room.
B5CL Tap: naw…I remember you last year!
B5CL Nost: ZZ pops in and out, 🙂
AZZclone: not with this SN
StarTrekCC: Sean, who said you were boring…::CC yawns::
B5CL Tap: Sean boring ..when?
SeanKC6QHM: CC, {S Thwap}
B5CL Tap: ::muches scones::
Kryten61: {s crap
StarTrekCC: ::gets out auto thwapper::
AZZclone: {S 062-bel5}
LEPerky: ack… {{{{{{{{{{{Angel}}}}}}}}}}} sorry I missed ya!
AZZclone: {S lagrange}
SeanKC6QHM: CC {S ahnuts}
StarTrekCC: ::auto thwaps Sean 2 times::{S thwap}
B5CL Tap: an auto thwapper?
AngelMpath: [{{{{{{{{{{ !!PERKY!! }}}}}}}}}}}]
STARCMD464: I have to do this folks but who wants a good picture
SeanKC6QHM: Ouch!! Ouch!!
AngelMpath: didn’t notice, was IMing
LEPerky: Nost, Angel… just talked with FireFly briefly….
B5CL Nost: Pic of what?
TygerEyez1: CC, can I do that too??? Thwap Sean?
B5CL Nost: Perky how is he doing?
AngelMpath: What’s buggy up to?
STARCMD464: Hot air balloons from this years fiesta
StarTrekCC: SnerTyger, I don’t know..
LEPerky: Trying his damnest to get back online!!!
B5CL Nost: Cool Star.
B5CL Tap: You don’t know me AZZ ::sniffs::
B5CL Nost: Poor Buggy.
W8N 4 Y2K: brb
LEPerky: And quickly Too!!!!
SeanKC6QHM: Tyger, you wouldn’t…, wait, yes you would, REALLY hard too
B5CL Tap: ::hands head::
StarTrekCC: ::Gives Sean Star Trek:5, with lots of Shat*** influence in it::
B5CL Tap: Have I changed that much, guys?
LEPerky: Trying to find a place to buy….
B5CL Nost: ZZ you don’t remember Tapestry?
TygerEyez1: hehehehehehehe
OnlineHost: C14Engr has entered the room.
AZZclone: Then how do you know who Cannon Fodder is?
FrancesCT: Goodnight, all.
Kryten61: {s shatner
OnlineHost: FrancesCT has left the room.
B5CL Nost: Niters frances!
B5CL Tap: Hiya C14 welcome aboard Babylon5
C14Engr: thanks
STARCMD464: it was special shapes mass assencsion today – cant wait to make
those pics hit the net
AZZclone: oh yes, but not with the other SN
B5CL Tap: book 4 cannon fodder
AngelMpath: Perky, what city is he in now?
B5CL Nost: Star sounds great.
LEPerky: Angel… Bryer, CO.
AZZclone: book 4?
B5CL Nost: Tap i skipped book 4.
LEPerky: South and east of DIA
AZZclone: oh
Kryten61: {s tongue
OnlineHost: W8N 4 Y2K has left the room.
B5CL Nost: ZZ the B5 books.
B5CL Tap: Ah come onNost…if I read it you can!
AZZclone: but how did you know I use the SN?
StarTrekCC: Sean, how was your day…
B5CL Nost: Tap everyone told me it was awful. LOL
B5 Merlen: well, I got a couple things to take care of before I go
offline…. have a good night…
B5CL Tap: I promised to read all 9 of them this year.
StarTrekCC: Bye Merlen!!!!!!!!!
LEPerky: niters, Merlen!
AngelMpath: Just found out my best friend from Idaho moved to Colorado this
past
AngelMpath: weekend, living in Thornton, one of buggy’s old hangouts
SeanKC6QHM: CC, cool, kicked some butt in fencing today
B5CL Tap: ::waves to Merlen::
STARCMD464: LEP no thank you – it bad enough beening near Albuquerque
International
OnlineHost: C14Engr has left the room.
B5CL Tap: I know Thornton I got friends there!
StarTrekCC: Congrats, Sean!!!
B5 Merlen: and remember, before you skin a snert, put some plastic down to
minimize the mess..
B5 Merlen: {S valename
B5CL Nost: Bye Merlen
LEPerky: Angel!!! Cool… He’s trying to get closer to Golden.
OnlineHost: B5 Merlen has left the room.
LEPerky: Er, Buggy, that is.
SeanKC6QHM: CC, but I hurt now because of that
B5CL Tap: Ack ZZ know I didn’t know that..I was talking about novel 4!!
STARCMD464: Golden, Colorado home of Coors Brewing
B5CL Tap: LOL
AngelMpath: Golden? He going to hang out with the college crowd at his age?
<g>
B5CL Tap: Golden Colorado…land of perfect water?
SeanKC6QHM: Star, nah, Dublin, home of Guiness, ‘nough said
LEPerky: Angel!!!!
B5CL Nost: Star I think that is Bolder.
LEPerky: Buggy works at Coors.
OnlineHost: JAMCDevitt has entered the room.
OnlineHost: JAMCDevitt has left the room.
OnlineHost: JAMCDevitt has entered the room.
Kryten61: Boulder
OnlineHost: Gmmas has entered the room.
B5CL Nost: Thanks Kryten. 🙂
LEPerky: {{{{{{{{{{{Gmmas}}}}}}}}}}}
Kryten61: Bolder is what I am.
Gmmas: {{{Perk}}}
B5CL Tap: Welcome JAM and Gmmas to the FreshAir
OnlineHost: JAMCDevitt has left the room.
B5CL Tap: Gmmas you missed Cajun
B5CL Nost: {{{{{{{{Gmmas}}}}}}}}}}}
Gmmas: Tap!!
Gmmas: Nost!!!
LEPerky: Gmmas.. got the pics!!! they are great!!!
B5CL Tap: ::tickles Gmmas:
OnlineHost: SeanKC6QHM has left the room.
Gmmas: Cajun! you mean Cajun dancer?
B5CL Nost: Yep Gmm.
Gmmas: He he hee hee
AngelMpath: Did someone punt Seanie?
STARCMD464: I cant stand punters
Gmmas: :::Tickles Tap back with gusto:::
B5CL Nost: Angel i think Sean is on self punt tonight.
OnlineHost: Dgarye has entered the room.
B5CL Tap: Gmmas::giggles::
AZZclone: {S tush}
AngelMpath: rofl Nost
AZZclone: well, I just had to pop in to se some of the “old” gang, and now I
am off like a dirty shirt
LEPerky: Ah.. that must be gMmas over there….
B5CL Tap: Hiya Dgarye welcome aboard Babylon5
Gmmas: Perk: did you get the pics?
Dgarye: {S angel
AZZclone: {S lagrange}
Dgarye: {{{{{{{{{{{{{{{{{{{{CC}}}}}}}}}}}}}}
B5CL Tap: bye bye ZZ don’t be a stranger ::waves::
LEPerky: Gmmas.. yes!
B5CL Nost: See ya {{{{{{{{{{{{ZZ}}}}}}}}}}}} take care.
Kryten61: {s tongue
Dgarye: {S tongue
AngelMpath: {{{{{Dgarye}}}}}
OnlineHost: Pooh12234 has entered the room.
TygerEyez1: Kryten, lol
STARCMD464: no cable, nothing on free tv
B5CL Nost: hiya Pooh1
AZZclone: Tap, I wish I could be around more, but tween sleepin and playin,
not enough time
Kryten61: You bet!
Pooh12234: HI
OnlineHost: STARCMD464 has left the room.
LEPerky: Gmmas.. which one are you? M? or G?
AZZclone: Luv ya all
Gmmas: M!!
OnlineHost: SeanKC6QHM has entered the room.
AZZclone: B’bye
B5CL Tap: okay ZZ byebye
LEPerky: thought so!!!
Pooh12234: WANNA TALK ANYBODY
LEPerky: LOL
SeanKC6QHM: :::Mumbles something about a sledge hammer and a computer:::
AngelMpath: Sean, for you {S puntemt
B5CL Nost: Not loud i don’t. LOL
Dgarye: So, what is the topic tonight – the homo affair between Gkar
Dgarye: and Londo or the fact that Vir is of the shadow or are we just
Dgarye: coasting?
AZZclone: {{{{{{{{{{{{{{{{{Nost}}}}}}}}}}}}}send me pics of the finished
Kitchen
B5CL Nost: ZZ will do1
AZZclone: {{{{{{{{{{{{{{{{{{{{Tap}}}}}}}}}}}}}}}}
TygerEyez1: {{{{{{{{{Sean}}}}}}}}} Need a pillow?
Pooh12234: S {WELCOME
LEPerky: Nost.. I want pics of kitchen in progress!!!
B5CL Tap: We were talking about the B5 novels, Dgarye..
SeanKC6QHM: Tyger no, but a sledge hammer, yes
OnlineHost: AZZclone has left the room.
B5CL Tap: and how #4 is awful
Dgarye: Oh Book stuff
TygerEyez1: ok
B5CL Tap: hammer? {S hammer
B5CL Nost: Perky we are taking pics daily. LOL
B5CL Tap: geesch its bad..::gags::
SeanKC6QHM: Tap, nah, this works better {S 50cal}
Pooh12234: S{HELLO
B5CL Tap: Ack Sean::ducks::
Dgarye: {S b5forevr
Pooh12234: {S WELCOME
LEPerky: Nost.. K…. I just want to know how totally disruptive kitchen
remodeliing is…
Pooh12234: {S HELLO
B5CL Tap: So how did this novel get printed? I have seen better fan fiction!
Gmmas: Perk: Gkar said she is going to the con
Dgarye: {S 7of9rqst
Kryten61: {S daleksex
Pooh12234: {S HELLO
B5CL Nost: Perky it is the ultimate mess!
OnlineHost: Set permagag to 1 for ‘Pooh12234’, duration 5 min
Dgarye: {S engnlove
SeanKC6QHM: Tap, simple, how did Monica stay an Intern?
LEPerky: M: I’d hear that about GKar.. we are going to try to meet..
LEPerky: Nost.. big time MESS???
B5CL Tap: Sean..I don’t think it was the same method
Gmmas: Perk: But Bathrooms are no problem whatsoever 😉
SeanKC6QHM: Tap, you sure? 😉
Dgarye: Hairmonica require outside breath
B5CL Nost: Oh yeah Perky. Kitchen stuff all over the house.
LEPerky: gM.. I’ll let ya know about bathrooms.. 2 at once.
LEPerky: M.. you know which 2… lol
B5CL Nost: Yeah Gmmas right. LOL
B5CL Tap: Yeah I think so, the back of the book, he thanked everyone
including his grandma 🙂
OnlineHost: Pooh12234 has left the room.
Gmmas: G’Nite folks!
SeanKC6QHM: Tap, well, Clinton mentioned his family a lot before confessing
Dgarye: Hillary had her hand over Monicas ambition
OnlineHost: B5Delenn1 has entered the room.
LEPerky: niters, M…
OnlineHost: Gmmas has left the room.
B5CL Nost: Niters Gmmas.
B5CL Nost: WB Delenn!
B5Delenn1: hi Nost
Dgarye: {S delenn2
LEPerky: WB, Delenn {S flowers
B5CL Tap: WB Delenn get booted?
OnlineHost: Sayren FE has entered the room.
B5CL Tap: Welcome Sayren to the Fresh Air
Dgarye: I am working on that boot thing – mirror software – hold on
Dgarye: for a while – and you too can stay on line {S forever
B5CL Tap: I hear the 5th book isn’t very good either 🙁
Sayren FE: Thanks!
SeanKC6QHM: Tap, makes better toliet paper?
B5Delenn1: having problems with the puter
LEPerky: I’ve only read Book #9
OnlineHost: Bichonlori has entered the room.
LEPerky: and the 3 comics.. In Valen’s name.. or some such.
B5CL Tap: I dunno Sean I plan to read all 9
SeanKC6QHM: Delenn, sound normal
Bichonlori: hi nost
Bichonlori: hi tap
B5CL Tap: and the trilogy
Kryten61: Toliet paper?
Sayren FE: Book 9 is the only one worth reading.
B5CL Nost: WB Lori.
Bichonlori: thank you
OnlineHost: Taxrelated has entered the room.
B5Delenn1: i do, Sean??
B5CL Tap: wb Lori
Taxrelated: JEFF CONAWAY
OnlineHost: Bichonlori has left the room.
SeanKC6QHM: Delenn, no, computer problems
B5CL Tap: Yes Tax? what about him?
LEPerky: JMS says Book #9 is cannon!
B5Delenn1: {S delenn
OnlineHost: Taxrelated has left the room.
Dgarye: So, I heard that SciFi is dead and that techlore is now the
Dgarye: prevalent genre for forward thinking intellects – any
Dgarye: thoughts?
B5CL Tap: Well his wife wrote it LEP ::laughes::
LEPerky: Tap, say what?
Kryten61: Techlore?
B5CL Nost: LOL
Sayren FE: There’s an intro to the book by JMS. He says you can consider it
part of the story.
B5CL Nost: Yes Perky Mrs. JMS
B5CL Tap: his wife worte #9..LEP
LEPerky: Well, then, of course it makes sense!
B5CL Tap: she better be cannon
Dgarye: Like Folklore Kry only computerized
LEPerky: unless ya’ll are pulling my leg.
B5CL Nost: I would think so.
OnlineHost: Narnb5z has entered the room.
Narnb5z: hi all itas chris the b5 man
Dgarye: digitized
Kryten61: Y’all?
SeanKC6QHM: LEP, would we do thaT?
Dgarye: analized
Narnb5z: hui
B5CL Nost: Hiya Narn.
Narnb5z: hi
LEPerky: Sean.. in a heart beat!
Dgarye: and profitized
Kryten61: Analized?
Kryten61: Sounds painful!
SeanKC6QHM: LEP, you got that right!
B5CL Tap: Welcome Narn to the FreshAir
LEPerky: {S pxymuha
Narnb5z: two b5cl in same room
Dgarye: that is like sex but backwards thinking for ‘retentives’
Narnb5z: cool
Kryten61: Analized?
LEPerky: Narnb5z.. 2 at once is nothing…
Dgarye: exactly
LEPerky: right, Nost, Tap?
B5CL Tap: Dgarye that is xex 🙂
Narnb5z: there is more then that
B5CL Tap: er xes
StarTrekCC: Book 9 is a good book, but it already been counterdicted by other
sources…
B5CL Tap: how CC?
B5CL Nost: Perky yup. 🙂
Dgarye: We know that Narn but it’s relative
LEPerky: counterdicted? contradicted?
Dgarye: who cares a dicts a dict
StarTrekCC: Tappie, well, I don’t know the specific details, but in the
beginning there is no
Sayren FE: Book 9 says that Catherine was lost, but near end of Season 5,
Garibaldi says she went
Narnb5z: so whats up
LEPerky: Nost.. I remember the night when there were 4 CLs
LEPerky: here .. in or out of uniform…. or was that 5?
Sayren FE: missing about a year ago.
StarTrekCC: mention of “vortex generators”
B5CL Tap: ah I see..CC..
Narnb5z: so whats up
B5CL Tap: really Sayren?
B5CL Nost: Perky 5 i think.
Sayren FE: Really!
LEPerky: 5…. yeppers!
Dgarye: By the way Tap I heard some rather strange stuff about you
Sayren FE: He was talking to Lise.
Narnb5z: yeppprs
StarTrekCC: In the B5:RPG, also a “canonized” thing, it says ships don’t
generally travel
B5CL Tap: moi Dgarye? never…!! ::smiles::
LEPerky: Cathrine was lost before WWE II
StarTrekCC: more than 48 hours in hyperspace…
B5Delenn1: {S midnmont
LEPerky: which might have been .. HMmmm there is a time discontinuity here.
SeanKC6QHM: CC, that would make fir short trips
Dgarye: Oh yes, you! I heard you are a force to be dealt with –
Dgarye: an anti B5 force
Sayren FE: Exactly, according to the book. But according to Garibaldi in
Season 5, she was lost
B5CL Tap: hmm maybe we need a TARDIS, LEp 🙂
Sayren FE: only a year ago, not 2.
LEPerky: Tap, a WHAT?
OnlineHost: B5Delenn1 has left the room.
StarTrekCC: Well, again there is new continuity editor on board I heard at
WB, for handling B5
StarTrekCC: timeline matters.
Dgarye: Hmmm interesting concept – how does an anti-B5 person
Dgarye: become a CL
B5CL Tap: a TARDIS< LEP time chamber on DrWho
LEPerky: ah, thank you Tap.
Dgarye: or is it just heredity
OnlineHost: Taxrelated has entered the room.
OnlineHost: TygerEyez1 has left the room.
LEPerky: Whenn did WWEII happen?
LEPerky: Season 3 or 4?
LEPerky: er, WWE?
Sayren FE: Near the end of season 3.
Dgarye: Can you be pro-B5 and pro-AOL and pro-WPN and pro-TNT at
Dgarye: the same time?
LEPerky: Sayren.. you are correct.
B5CL Nost: S3 Perky at the end.
StarTrekCC: Sean, well I think it is logical ships in Hyperspace can be lost
easily.
B5CL Tap: season3 I think ..LEP
Dgarye: as pro-aol.member?
LEPerky: Cathriene was lost before then.
Sayren FE: Yep.
LEPerky: BooBoo in Mr. G in Season 5!
B5CL Tap: pro TNT? onlyif you plan to blow something up , Dgarye 🙂
Sayren FE: Yep!!
StarTrekCC: so limiting a 48 hour limit in hyperspace is a logical limit
B5CL Tap: only 48hours what happen after that?
LEPerky: STCC I wouldn’t want to be in hyperspace for more than an hour or
so.
Dgarye: We all know season 5 stunk LEP TAP we heard that you do
Dgarye: not desire sites that are not registered with the
Dgarye: appropriate dictators is that correct
LEPerky: Tap.. depends upon if your Minbari or not.
B5CL Tap: Dgarye, what planet do you come from?
LEPerky: Not.. you tend to perish…
B5CL Tap: Dgarye season5 isn’t done…..yet
LEPerky: Are.. you meditate and last a little bit longer.
B5CL Tap: oh okay LEP..well hmm I think I am
LEPerky: ::pokes Tap:: yup!!! you AM!
OnlineHost: B5Delenn1 has entered the room.
B5CL Tap: Hey that tickles!
B5CL Tap: Welcome Delenn to the FreshAir
LEPerky: {S pxygiggl
Dgarye: Hmmm – that appears either to be an evasion or just
B5CL Tap: ::::::passes Minbari tea::::::
Dgarye: ignorance – I choose ignorance – did you or did you not
Dgarye: give one of our most esteemed members a hard time about a
Dgarye: B5 site?
B5Delenn1: {S delenn
B5CL Nost: WB Delenn!
LEPerky: WB Delenn!!!
Narnb5z: Am going to the b5 convent on 17 oct
B5CL Tap: I don’t do the web Dgarye..I get my sites from others.
Narnb5z: In CA
Narnb5z: i live right next to it
B5CL Nost: Cool Narn.
B5CL Tap: Welp peoplez see you all on Saturday ::waves::{S tap
B5CL Nost: Niters {{{{Tap}}}}}
B5CL Tap: :::grabs jacket and heads out the door::
OnlineHost: SeanKC6QHM has left the room.
StarTrekCC: {{{{{{{{{{{{{{{{Tappie}}}}}}}}}}}}}}}
B5CL Tap: bye Nost
B5CL Tap: ack there goes Sean!